Konkursy internetowe, konkursy fotograficzne dla wszystkich małych i dużych.

wtorek, 23 lipca 2013

Moje testowanie :)

Gdy dostałam pudełko byłam zaskoczona produktem, spodziewałam się czegoś większego, dziwniejszego... Jest to małe urządzenie wielkości ok 2 dłoni, solidnie wykonane, świetnie przylega do dłoni. Biorąc go do ręki czuć że się trzyma coś starannie wykonanego i zaprojektowanego. Działa cichutko, dyskretnie.

Ten pierwszy raz: Bałam się bólu, siedziałam z "suszarką" (jak żartobliwie nazywa ją mąż) w ręku i bałam się nacisnąć przycisk. I tak siedziałam i siedziałam w końcu dość, dałam mężowi i zdziwienie: Nic nie bolało!

Ja wygląda strzał? Należy przyłożyć urządzenie pod kątem prostym do skóry, zapala się dioda, naciskamy przycisk - gotowe.

Na początku troszkę to trwa, potem gdy ręka nabierze wprawy idzie już szybciutko.

Jakie są odczucia po stosowaniu? Zero bólu, zaczerwienień, nie zauważyłam oparzeń ani przebarwień. Po strzale następuje uczucie ciepła. Jak po krótkim opalaniu lub po solarium.
Po 2 tygodniach zauważyłam zmniejszenie się liczby włosków, stały się one cieńsze.
Po miesiącu dało się zauważyć łyse placki na skórze, obecnie moja skóra jest gładka bez włosków.

Zalety produktu:
Wygoda, łatwość użycia. Włoski wypadają na długo, można się cieszyć gładką skórą przez kilka tygodni.
Brak bólu jak przy depilacji, brak podrażnień skóry.

Wady:
Przede wszystkim na początku trzeba się codziennie golić do czasu aż włoski znikną, nie można stosować depilatora.
Kolejna wada to ograniczone pole działania. Urządzenia nie wolno używać na twarzy, w miejscach intymnych.
Kolejna wada dużo przeciwwskazań: choroby skóry, blizny, żylaki, cukrzyca, zaburzenia krzepnięcia krwi, przebarwienia skóry, ciąża, karmienie piersią, jasny kolor włosów, HIV, epilepsja, implanty, kolczyki w miejscu depilacji, znamiona, piegi ...
I jeszcze po stosowaniu nie powinno się opalać przez 24 godziny.
I nie stosować  48 h po opalaniu, latem czasami może być trudno :)

Podsumowując jeśli jesteś zdrowa, z twoja skórą wszystko jest ok, stosuj śmiało i ciesz się gładką skórą bez włosków i podrażnień. :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Recent

recentposts

Random

randomposts