Niektóre serwisy internetowe umożliwiają testowanie różnych produktów za darmo. Po zakończeniu takiego testu konsumenckiego należy wyrazić opinię o produkcie i zamieścić ją w danym serwisie. Do takich serwisów zaliczają się:
- Streetcom - jest to agencja marketingowa dzięki której można testować różne produkty oraz dzielić się nimi ze znajomymi.Otrzymuje się zestaw produktów do przetestowania dla siebie oraz do rozdania znajomych by uzyskać od nich opinię o produktach. Po zakończeniu kampanii, w której uczestniczysz wypełniasz ankiety z opiniami i wrażeniami zebranymi od znajomych. Do tej pory w Streetcom można było testować: artykuły dla dzieci, kosmetyki, mały sprzęt AGD, alkohol itp.
Zarejestruj się - link tutaj
- SampleCity- jest dość nowym serwisem, który powstał z myślą o dostarczaniu oryginalnych, pełnowartościowych produktów i/lub ich próbek do przetestowania w celu uzyskania opinii. Zapisując się do serwisu ma się szansę na testowanie różnych produktów i podzielenie się opinią o nich.Do tej pory można było testować: perfumy, środki czystości, kosmetyki itp.
Zarejestruj się - kliknij tutaj
- Rekomenduj.to - kolejna agencja marketingowa, w której zdobywasz wiedzę na temat produktów Twoich ulubionych marek. Testujesz produkty za darmo i dzielisz się opinią o nich po testach.
Zarejestruj się- kliknij tutaj
- Ambasada Trendów - serwis dzięki któremu można testować produkty za darmo. Podobnie jak w innym serwisach na podstawie ankiet wybierani są testerzy, którzy testują i oceniają dany produkt.
Zarejestruj się - kliknij tutaj
- TestMeToo- celem serwisu jest przybliżenie konsumentów do produktów i ich producentów. Użytkownicy testują za darmo produkty, które później oceniają i polecają innym.
Zarejestruj się - kliknij tutaj
- TalkMarketing - serwis, w którym można testować produkty za darmo. Działa na takiej zasadzie jak pozostałe, produkty wysyłane są do testerów za darmo. Po zakończeniu testowania należy wypełnić ankiety dotyczące testowanego produktu.
Zarejestruj się - kliknij tutaj
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz