Konkursy internetowe, konkursy fotograficzne dla wszystkich małych i dużych.

wtorek, 30 kwietnia 2013

eRmail - czyli zarabianie na spamie.

Ktoś już założył konto?
Może wyrazić opinię?
Za samo zarejestrowanie się otrzymujemy już 20 zł
Kolejne kwoty otrzymujemy za ankiety lub czytanie reklam.

Link do strony

Na stronie obiecują:

5 powodów, dla których warto spróbować

  • Za samą rejestrację otrzymasz 20 zł
  • Za każde przeczytanie eRmaila dostaniesz do 1 zł
  • Polecając swoich znajomych zwiększysz swoje zarobki nawet o 200 %
  • Uzyskasz informacje o zniżkach, nowościach, produktach i usługach na polskim rynku i otrzymasz za to pieniądze
  • Będziesz mógł wypełniać proste kwestionariusze, za które otrzymasz do 20 zł 
zobaczymy ... dziś się zarejestrowałam :)

6 komentarzy:

  1. ja jakoś z dystansem i niepewnoscią podchodzę do takich rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie wiem czego się spodziewać ale ponieważ zarabiałam już na ankietach to się zastanawiam i nad tym?

    OdpowiedzUsuń
  3. to ja Ci powiem, szkoda czasu, już tą stronę widziałam jakiś czas temu i na pewno tych pieniędzy nie dostaniesz. Żadna firma nie da Ci 1zł za przeczytanie maila (większość takich stron płaci groszówki), na wielu forach ta strona widnieje jako spam czyli nie wypłacają. Goniaa

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję Gonia za twoją opinię - na razie mam to marne 20 zł ;) Zobaczę co będzie dalej i będę informować na blogu jakby co :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Inne strony nie płacą nawet grosza za przeczytanie e-maila (dokładnie ćwierć grosza), a tu złotówka? Mocno śmierdząca sprawa, trzeba by dokładnie przeczytać ich regulamin, na sto procent jest jakiś kruczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piotrek chyba masz rację - wydaje się to dziwne - mam zamiar to sprawdzić a tracę tylko kilka sekund dziennie - gdy dojdę do jakiś wniosków wszystko opiszę :)

    OdpowiedzUsuń

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Recent

recentposts

Random

randomposts