Konkursy internetowe, konkursy fotograficzne dla wszystkich małych i dużych.

piÄ…tek, 21 grudnia 2012

Moje rozdanie! Zapraszam!

Zapraszam do rozdania.
Mam do oddania rzeczy nowe:
Kosmetyczka, kosmetyki widoczne na zdjęciu oraz porcelanowe kolczyki od Anibyleco.
Kolczyki są rękodziełem - inne prace można zobaczyć TU lub na jej BLOGU.

A teraz zdjęcia :)


Zasady:

Obserwuj mój blog - 1 los
Obserwuj mój drugi blog - 1 los  ten
Dodaj w swoim blogu mój banerek - 2 losy
Napisz notkÄ™ lub wspomnij w notce o rozdaniu - 1 los :)
Obserwowanie jednego z moich blogów jest obowiązkowe.
 Dodatkowo bÄ™dzie mi miÅ‚o jeÅ›li polubisz MaziarniÄ™ na FB - o kosmetykach :)  link


Wzór:
Obserwuję twój blog- TAK/NIE jako...
Obserwuję twój drugi blog- TAK/NIE jako...
Dodałam banerek TAK/NIE link...
Wspomniałam w notce TAK/NIE link ...
e-mail - żebym cię mogła powiadomić o wygranej :)

Zapraszam, losowanie 28.12 - za tydzień.
Żeby odbyło si ę losowanie czekam przynajmniej na 5 zgłoszeń - jeśli nie będzie przedłużam konkurs o 5 dni.Losowanie odbędzie się o 18 - do tego czasu czekam na zgłoszenia.

21 komentarzy:

  1. Obserwuję twój blog- TAK jako Ilonusek
    Obserwuję twój drugi blog- TAK Ilonusek
    Dodałam banerek TAK okimnadin.blogspot.com
    Wspomniałam w notce NIE
    meil: ilonusek@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście wezmę udział :)
    Obserwuję twój blog- TAK Karolina G.
    Obserwuję twój drugi blog- TAK Karolina G.
    Dodałam banerek TAK http://giekana.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce NIE .
    e-mail - yagoda_she@wp.pl

    i lubiÄ™ MaziarniÄ™ :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję twój blog- TAK bernadeta bomba
    Obserwuję twój drugi blog- TAK bernadeta bomba
    Dodałam banerek NIE
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - bernadetaaa@interia.pl
    lubiÄ™ na facebooku:Bernadeta B.

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję twój blog- TAK jako sylviaaa100
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako sylviaaa100
    Dodałam banerek NIE
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail: sylviaaa100@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję twój blog- TAK jako wisieeenka
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako wisieeenka
    Dodałam banerek NIE
    Wspomniałam w notce TAK http://wisieeenka.blogspot.com/2012/12/swiateczny-makijaz.html
    e-mail: wisienka0209@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję twój blog- TAK jako Serenitka B
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako Serenitka B
    Dodałam banerek TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - akasha162@interia.eu
    LubiÄ™ MaziarniÄ™ na fb jako Monika B.

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję twój blog- TAK jako Ewa Ewa
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako Ewa Ewa
    Dodałam banerek TAK - http://mypolishlife.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce - Nie
    e-mail - ewa_sn@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  8. Obserwuję twój blog- TAK jako asiaaa8
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako asiaaa8
    Dodałam banerek NIE
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - asia_gebauer@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję twój blog- TAK jako 92ana
    Obserwuję twój drugi blog - TAK jako 92ana
    Dodałam banerek: TAK
    Wspomniałam w notce: NIE
    e-mail - annaszuba@op.pl

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obserwuję twój blog- TAK jako Nimva
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako Nimva
    Dodałam banerek TAK http://babska-torebka.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - nimva@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję twój blog- TAK jako Camille
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako Camille
    Dodałam banerek TAK (camille-beauty.blogspot.com)
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail: camillebeauty123@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję twój blog- TAK jako patii_c7.
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako patii_c7
    Dodałam banerek NIE
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail patii_c7@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję twój blog- TAK jako Neonowa
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako Neonowa
    Dodałam banerek TAK http://keepitinmyblackbox.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - keepitinmyblackbox@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję twój blog- TAK jako CatKRM
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako CatKRM
    Dodałam banerek NIE
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - catkrm@hotmail.com

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję Twój blog - Tak, jako Malinowa Chatka
    Obserwuję Twój drugi blog- Tak jako Malinowa Chatka
    Dodałam banerek-Tak: http://malinowachatka.blogspot.com/ po prawej Wspomniałam w notce-Nie
    e-mail malinowachatka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję twój blog- TAK wiolkaa93
    Obserwuję twój drugi blog- TAK wiolkaa93
    Dodałam banerek TAK http://mojepasje-wiolkaa93.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce NIE
    e-mail - mojczyk@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję twój blog- TAK jako: EWAY
    Obserwuję twój drugi blog- TAK jako : EWAY
    Dodałam banerek TAK LINK : http://eway-bolg.blogspot.com/p/blogi-godne-uwagi.html
    Wspomniałam w notce Nie
    e-mail - ewaa101@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuję twój blog- TAK/NIE jako Rincewind99
    Obserwuję twój drugi blog- TAK/NIE jako Rincewind99
    Dodałam banerek TAK http://rincewind99.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce nie
    e-mail - rincewind9998@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję twój blog- TAK - jako Justyna B.
    Obserwuję twój drugi blog- TAK - jako Justyna B.
    Dodałam banerek: TAK -> http://juss1992.blogspot.com/
    Wspomniałam w notce: NIE
    e-mail: justynaborkowska8@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

About Us

DeepBlog

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi ermentum.Vestibulum rhoncus vehicula tortor, vel cursus elit. Donec nec nisl felis. Pellentesque ultrices sem sit amet eros interdum, id elementum nisi fermentum.




Recent

recentposts

Random

randomposts